fredag 12. oktober 2012

Halvveis til 100!

Pappa! Du feirer 50 i dag, og i den forbindelse vil jeg gjerne gi deg noe utenom det vanlige. Som fedre flest, skal du vel ikke ha noe, og ikke har vel heller jeg penger til å kjøpe noe stort. Derfor tenkte jeg heller å be deg med på en tur til STORE SKAGASTØLSTIND 2405 moh. Når som helst, skjønt sen sommer vil være å foretrekke. Merk at jeg står ansvarlig for hverken transport, opphold eller mat, men jeg vil skaffe til veie alt av nødvendig utstyr.



Beta og rutevalg

Start fra Turtagrø fredag ettermiddag. Litt over en times gange, med lett sekk, inn til klubhytten. Alpin start lørdag morgen. Kort rast i hytta på Bandet med obligatoriske bilder. Opp til svaene, og derfra i tau opp til toppveggen. Valgfri rute:

  • Andrews
  • Heftyes
  • +++

Toppbilder. Så ned og avslutte dagen med joika og vin på hytten. Gleder meg til tur!


Kode: halvveistilhundre

2 kommentarer:

  1. Tar gjerne samme gaven om 9 år. Tidlig vinter passer bra :-)

    God tur!

    SvarSlett
  2. God tur o gratulerer med dan!

    AA

    SvarSlett